Tempahan Kek Birthday, Engagement, Weeding, Anniversary etc :)

Assalamualaikum

Entry kali ni nk kongsi where you can tempah kek area SP only ok. Masa tunang hari 2 jenuh jgk la survey and pikir nk tempah kek kat mana. I don't like kek yg penuh cream. I just like fruit cake, also chesse cake but untuk buat kek hantaran x boleh bagi kek macam ni because fruit cake x tahan lama, mesti simpan dalam peti sejuk, sama juga lah untuk chesse cake. 


I just think want to buy at Fairy only. Secret recipes not in my list...hehehe so, I decide to order coklat cake. But want fondant cake. Die punya deco must sweet2 gi tu. Survey through fb and just found sorg akak ni wat kek kat rumah. So, I just order to her. Nak tgk gmbr x? Ni gambar die..

Note: Please don't copy others people artwork ok..Thanks :)


 Gambar ni amik kat fb die..Thanks Kak Fiza..I just love the way you deco this cupcake.


Lepas dpt cupcake ni, I just put the ribbon. Look nice  :)


 For the cake, I don't like crowded decoration..Just simple and nice like this :)


 Atas nasihat Kak Fiza, I bought plastic box to place the cake. Just buy the same size like she suggest.


For those who stay area SP, Kedah, focus on area Tmn Ria Jaya, you can order through her. But ini x ada ok sistem delivery bagai. Self pick-up only. Kalo korg order kat Kak Fiza, sure x menyesal! Hehehe..Nanti time kawin nnti nk order lagi kat die. Insyaallah...

About the price, you can ask direct to her. For me harga die berpatutan kenalah dgn hasilnya jgk. I don't care too much about the price as long as their service is good! (Wat mcm org kaya plak! Hahahaha..)

Ni fb Kak Fiza. Boleh try tanya2 dia harga. Tapi tlong ye hormat hasil kerja orang laen dgn tidak "copy" gmbr etc. 


Lokasi: Taman Ria Jaya, SP.

Lots of love by TheTiramisuLovers


No comments:

Post a Comment

Thanks a lot for drop by here...
http://thetiramisulovers.blogspot.com/

Lots of love by TheTiramisuLovers :)